Проведені заходи

Обласний методичний семінар для директорів опорних шкіл та закладів загальної середньої освіти, які планують стати опорними

"Особливості організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти" - 03.05.2018р.

Науковий супровід заходу здійснював Кавецький Віктор Євгенович, в.о. завідувача кафедри ОКІППО, кандидат педагогічних наук.
Питання нормативно-правового забезпечення, алгоритм організації інклюзивного навчання та особливості оцінювання учнів в умовах інклюзивного навчання детально розкрили Гоцко Галина Іванівна, методист відділу дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти ОКІППО та Шевчук Лариса Феофанівна, методист методичного кабінету відділу освіти Кременецької міської ради.






Обласний семінар-практикум "Особливості навчання дітей з вадами слуху, порушеннями мовлення  в закладах дошкільної/загальної середньої освіти" - 26.04.2018р.







       

    Проведено зустріч з представником фірми “Сенсорія” Юлією Свиридюк “Сенсорна інтеграція дітей з особливими освітніми потребами”.

Ми поговорили про різні види сенсорної чутливості у дітей і дорослих, їхній зв’язок з поведінковими моделями, а також помічні інструменти в роботі з сенсорними системами







Семінар "Технології навчання дітей із ЗПР в закладах дошкільної/загальної середньої освіти  (18.04.2018)

 На семінарі розглядались питання:


  • Вивчення та патогенез затримки психічного розвитку у дітей. Класифікація ЗПР.
  • Характеристика форм затримки психічного розвитку. 
  • Особливості розвитку психічних процесів при ЗПР. 
Допомагала підвищити рівень теоретичної підготовки учасників семінару щодо особливостей роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку в інклюзивному просторі Лепеха Л.П. , магістр дефектології, викладач вищої категорії, логопед-дефектолог Львівського  міського центру реабілітації "Джерело" за сприяння центру підтримки людей з особливими потребами Емаус. На запитання відповідали методисти відділу дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти Гоцко Г.І. та Олексишин А.Б.


Семінар "Особливості навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами" (22.12.2017)

На семінарі розглядались питання:

  • Особливості психофізичного розвитку дітей з розладом спектру аутизму, ДЦП та розумової відсталості (Фаласеніді Т.М., канд.пед.наук, керівник відділення соціальної роботи ЛМРЦ "Джерело", асистент кафедри соціології та соціальної роботи НУ "Львівська політехніка");
  • Використання різних методик у навчанні дітей з ООП (Пацута О.М., вчитель-дефектолог, реабілітолог ЛМРЦ "Джерело");
  • Особливості психофізичного розвитку дітей із синдромом Дауна (Бойко Ю.Я., педагогічний директор сертифікованої програми "Медико-психологічний та соціальний супровід людей з особливими потребами", асистент вихователя).



03 листопада 2017 року управлінням освіти і науки облдержадміністрації для головних спеціалістів місцевих органів управління освітою проведено інструктивно-методичну нараду з питань організації інклюзивної форми навчання




Тренінг "Інклюзивне навчання в початкових класах" (9-10 жовтня 2017р.)

На тренінгу розглядались питання:
  • психологічний супровід учнів початкових класів;
  • складання індивідуального навчального плану та індивідуальної навчальної програми;
  • адаптація і модифікація навчальних програм;
  • співпраця вчителя і асистента вчителя;
  • соціалізація новоприбулої дитини в інклюзивному класі;
  • застосування корекційно-розвиткових методик.









Круглий стіл для асистентів вчителів  "Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі" (25.09.2017)
Під час круглого столу розглядались питання:

  • асистент вчителя в умовах реалізації основних засад інклюзивного навчання;
  • взаємодія асистента вчителя з іншими учасниками навчально-виховного процесу в інклюзивному класі;
  • організаційні аспекти та зміст діяльності асистента вчителя;
  • проблемні питання впровадження інклюзивного навчання.




Немає коментарів:

Дописати коментар